الرئيسية » منوعات » تحميل وتنزيل فيديو مدرس الكيمياء – تلميذ يصور فيديو إيحاءات جنسية لمدرس كمياء ع فيس بوك بالشيخ زايد

تحميل وتنزيل فيديو مدرس الكيمياء – تلميذ يصور فيديو إيحاءات جنسية لمدرس كمياء ع فيس بوك بالشيخ زايد

محدث..فيديو إيحاءات جنسية لمدرس كمياء – تحميل فيديو جنسي مدرس الكمياء .. فيديو إيحاءات جنسية لمدرس كمياء لم يجد محمد إينال، طالب الثانوية العامة، صاحب تسجيل واقعة الفيديو..وزملاؤه مدرسين ليشرحوا لهم في المدرسة فقرروا الذهاب إلى “سنتر” في الشيخ زايد بحثا عن ..معلم لمادة الكيمياء ووقرر “إينال” تسجيل فيديو لمدرس الكيمياء في أثناء استخدامه ألفاظ إيحائية في الشرح له ولزملائه، ورفع مقطع الفيديو على صفحة زميله عبر موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”.

تحميل وتنزيل فيديو مدرس الكيمياء

تعبيرًا عن رفضه التام للأسلوب الذي استخدمه المدرس والذي نتج عنه إنهاء السنتر التعاقد مع المدرس: “أنا مش موافق على إنه يوصلي المعلومة بطريقة.. الإيحاءات الجنسية ..علشان كده صورت الفيديو، كان ممكن إنه يدخلنا المعلومة بشكل تاني لكن مش بالطريقة دي، الفيديو كان نص ساعة.. ولما جينا ننزله المساحة كانت كبيرة فمعرفناش ننزل غير الجزء ده ونزلته على صفحة صحبي وبعدها على طول السنتر لغى التعاقد مع الأستاذ”.

مشاهدة  فيديو إيحاءات جنسية لمدرس كمياء وفيديو إيحاءات جنسية لمدرس كمياء

واعترضت بعض الفتيات على أسلوب الشرح إلا أن المدرس.. لم ينصت لهم واستمر في استخدام الإيحاءات: “كان في اعتراض من البنات أكتر لإن إحنا كشباب اتعودنا على الكلام ده من المدرسين ..اللي فالمدرسة فمش هتفرق معانا من مدرسة لدرس، بس هو عمل مش شايف

تحميل وتنزيل فيديو مدرس الكيمياء وكمل شرح واتفق محمد وزملائه مع السنتر الذي حدث به واقعة الإيحاءات الجنسية على اختيار مدرس يُدعى “إيهاب.ا” ليدرس لهم المادة، قائلا: “إحنا روحنا الدرس ده عشان مفيش مدرسين من المدرسة بيشرحوا، والمدرس ده السنتر اتعاقد معاه عشان كان في ناس كتيير اتكلمت عليه إن شرحه حلو وكده فجابوه يشرحلنا”.

تنزيل فيديو مدرس الكيمياء , تحميل فيديو مدرس الكيمياء يوتيوب

“إينال”: “أحنا أتعودنا على الكلام ده من مدرسين المدرسة”
رغم وجود عدد من الطالبات في درس الكيمياء، إلا أن المعلم لم يراع ذلك مستخدمًا الإيحاءات الجنسية في الشرح، فتعالت أصوات الأولاد والفتيات ضحكًا.

وهذا المدرس معروف عنه أنه يستخدم أسلوب الإيحاءات ولكن ليس بكثرة ففي المرات السابقة كان يستخدم كلمة خارجة أو اثنين، ولكنه أعتمد في هذه الحصة على استخدام هذا الأسلوب بشكل أكبر ما دفع الطالب وزميله لتسجيل فيديو له: “كل الحصص اللي قبل كدة كان بيقول حاجة ولا حاجتين في الحصة هو كان بيشرح عادي بس و في آخر الحصة بيعمل عرض تمثيلي كدة في آخر نص ساعة بيلم فيه اللي اتشرح لكن المرة دي كان بيتكلم عن خواص الحديد، والحاجات دي ليها معادلات وهو كان عايز يحفظهالنا فحفظهالنا بالطريقة دي”.

اترك رد